Zoek MDM

Bulletin

oliedruksensor op een Silverado uit 2010

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20095 door handmatig-mechanisch
2010 Silverado oliedruksensor Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, weet iemand wat er mis is met mijn truck? Ik heb een Silverado uit 2010 en het dashboard geeft een lage oliedruk aan. Ik heb de motor uitgezet, maar ze hebben hem al gecontroleerd en de druk is in orde. Volgens de scanner is het de oliedruksensor en volgens de monteur zou deze sensor een signaal van 1 volt moeten afgeven terwijl hij 0,6 volt afgeeft. Ik heb hem dus bij de dealer gekocht, maar de nieuwe geeft hetzelfde signaal af. De monteur heeft een weerstand en een potentiometer geplaatst en daarmee verdwijnt de storing soms en soms niet.

Help me, wie weet wat er mis is met deze auto en of ik het kan verhelpen?

Als iemand het weet, laat het me dan weten, zodat ik de truck naar je toe kan sturen en het kan verhelpen.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20100 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2010 Silverado oliedruksensor
Hallo strijder, wat voor olie doe je erin?... en kilometerstand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20121 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2010 Silverado oliedruksensor
Hallo, ik heb degene die in de handleiding staat geplaatst en die heeft er maar ongeveer 10.000, ik gebruik hem voor openbare diensten, elke maand verversen we de olie en olie-, benzine- en luchtfilters, we hebben de injectoren al gewassen om te zien of het gadoliniumverbruik verbetert, maar het blijft hetzelfde en volgens de monteur die het heeft gecontroleerd, beïnvloedt deze sensor, door het verzenden van het laagspanningssignaal, ook het overmatige benzineverbruik, maar het vreemde is dat de oliedruk perfect is, het is geen probleem met de olie of de pomp, het is een storing die bij mij opkwam nadat de vriend de carrosserie voor de minibus had gemaakt en vanaf daar is het niet verdwenen,

ik wacht op uw opmerkingen,

bedankt