Zoek MDM

Bulletin

hulp bij het vinden van het antidiefstalcontact

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19795 door handmatig-mechanisch
Hulp bij het vinden van het antidiefstalcontact Geplaatst door manual-mecanica
Ik moet weten waar het antidiefstalcontact van een Peugeot 406, model 2000, zit. Ik zou uw hulp zeer op prijs stellen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19819 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij het vinden van het antidiefstalcontact
Goedemorgen, Miguel. Wat bedoel je met "antidiefstalcontact"? Geef ons wat meer details.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19824 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij het vinden van het antidiefstalcontact
Dat komt omdat een schema dat ik heb, laat zien dat deze auto een antidiefstalcontact heeft. Op het schema lijkt het min of meer een lichtschakelaar te zijn, en ik wilde weten waar die zit, aangezien het scherm van de Peugeot ook een probleem met dat contact aangeeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19826 door handmatig-mechanisch
Hoi Miguel. Is het niet sleutelherkenning? Het startblokkeringssysteem dat voorkomt dat de auto start als je de contactschakelaar start? Ik heb meer informatie nodig, zoals de motorcode of het chassisnummer, zodat ik het kan opzoeken in mijn schema's. Stuur me die informatie en het schema waar je die schakelaar hebt gevonden via een privébericht.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27717 door handmatig-mechanisch
Hoi Miguel, het antidiefstalcontact waar je het over hebt, is de sleutelherkenningssensor, zoals podasetos71 terecht opmerkt. Het is een soort dikke ring die op het antidiefstalsysteem zit.
Met vriendelijke groet.