Zoek MDM

Bulletin

problemen met stationair draaien Renault Megane Coupé 1.4 16v

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19600 door handmatig-mechanisch
Hoi, ik heb een Mégane Coupé 1. En het toerental schommelt enorm. Ik denk dat dit vaker voorkomt bij dit soort auto's. Op de snelweg merk ik er niets van, maar als ik voor een stoplicht sta, kan ik helemaal flippen. Hij gaat tot 150 toeren, hij stopt niet, hij gaat op en neer, hij slaat niet af of zoiets. Kijk of je me kunt helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19616 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Coupe 1.4 16v stationair draaiende problemen
Goedemorgen, JJ. Je probleem zit in de afdichting van het inlaatspruitstuk. Je kunt naar een erkend servicecentrum gaan en een set O-ringen kopen voor het spruitstuk en het gasklephuis. Het is niet duur; het gaat meer om het gedoe om ze te vervangen dan om wat dan ook. Het duurt twee dagen om te draaien.
Ik hoop dat je een oplossing vindt. Met vriendelijke groet...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19696 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Megane Coupe 1.4 16v stationair draaiende problemen
Hé man, ik zal eens kijken of het dat is, ik zal eens kijken of ik kan vinden waar dat stuk is. Heel aardige man, ik zal het je vertellen. Groeten, en trouwens, leuke kat, hahaha.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34701 door handmatig-mechanisch
Hoi, mij is hetzelfde overkomen. Zoals mijn vriend al zei, heb ik de verkeerd gemonteerde pakkingen en het stationairregelventiel vervangen. Ik heb hem voor € 15 op een sloop gekocht. De pakkingen waren voor € 8 te koop bij een automaterialenzaak. Daarna hoefde ik alleen nog maar het ventiel te resetten door de + pool van de accu los te koppelen, en dat was alles. Ik hoop dat dit helpt.