Zoek MDM

Bulletin

Rook uit de uitlaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20192 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Rook uit de uitlaat
Heb je de afstelling van de injectiepomp gecontroleerd? Dit is een al lang bestaand probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #34691 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Suran met hetzelfde probleem. Ik wilde graag weten of zij het probleem voor je hebben opgelost en ik zou graag willen weten of je het op het forum zou willen delen. Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #34703 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik zeg je dat het meestal de injectorpomp is. We hebben meer gegevens nodig. Werk je met een scanner? Om me de parameters van die pomp te geven, kun je de voorloop regelen, die heel nauwkeurig is, evenals de stroomsnelheid en de positie van de gashendel. Zolang er sprake is van overmatige rookontwikkeling of een laag vermogen, en je nu trillingen in de motor hebt bij stationair draaien, tijdens accelereren of bij ongeveer 2000 tpm, is er iets anders aan de hand. Het is een probleem met de druknokrollen die vastzitten aan de wand van het pomphuis of met speling in de asbussen. Door dit effect wordt er lucht door de afdichting gezogen. Als je vragen hebt, laat het me dan weten over de waarden die ik moet uitlezen. En trouwens, een geit, we repareren de common-rail injectoren met zeer goede resultaten. We produceren ze op de testbank, omdat we dure testbanken en grote merken hebben getest en we betreurenswaardige resultaten hebben gehad.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37083 door handmatig-mechanisch
David en vrienden van dit forum, ik heb de auto uiteindelijk naar een spuitgietbedrijf gebracht vanwege de rook die uit de uitlaat kwam en zij hebben het probleem opgelost. De auto loopt nu goed, hij schokt niet meer bij 1800-2000 tpm. In dat bereik ontstond het probleem. Het vervelende is dat toen ik hem ophaalde, ze me geen details gaven over wat ze eraan hadden gedaan. Ze vertelden me alleen dat ze verschillende details hadden gecorrigeerd totdat de pomp weer goed werkte. David schreef me dat zijn Suran hetzelfde probleem heeft. In mijn geval heb ik hem naar een bedrijf in Mendoza gebracht. Als je de informatie van dat bedrijf wilt, kan ik die aan je doorgeven, maar ik weet niet precies waar je woont en of het je uitkomt om erheen te gaan om hem te laten repareren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar 1 maand geleden #37102 door handmatig-mechanisch
Hallo (Mecados), wie schreef? Kom gerust eens kijken wat er gedaan moet worden aan de pompen van de Meganes, maar ook van de VW's en de Suran. Wij komen van de autogarage in Reconquista, Santa Fe. We hopen dat Mendoza dichterbij is. We staan ​​tot uw beschikking voor al uw vragen. Met vriendelijke groet.