Ik neem aan dat de meesten van jullie de zaak op tv hebben gezien. Ik kwam er pas gisteren achter. Ik vraag om steun van iedereen met een beetje hart en ziel. Dit kan niet worden toegestaan. Besteed gewoon een minuut van je tijd aan het lezen van de inhoud. Ik smeek je.
KENT JE DE ZAAK NIET?
Als je de zaak niet kent:
opdogfight.blogspot.com/
LAATSTE NIEUWS:
DE MOGELIJKHEID WORDT OVERWOGEN DAT DE VIDEO ONLINE IS GEÜPLOAD VANUIT PORTUGAL.
HANDTEKENINGEN TEGEN DIERENMISHANDELING.
WIST JE DAT EEN GEVAL VAN MISHANDELING ALS DEZE IN SPANJE SLECHTS EEN GEVANGENISSTRAF VAN 3 MAANDEN TOT 1 JAAR ZOU KUNNEN KRIJGEN?
Wist je dat als de beschuldigde geen strafblad had, het allemaal een simpele boete zou zijn?
Door serieus handtekeningen te verzamelen, kunnen we het voorstel om de dierenbeschermingswet te wijzigen misschien door het parlement krijgen. (In uitvoering)
Dat het dieren zijn, betekent niet dat ze zomaar een boete verdienen!
Wist je dat ANAA 1.300.000 handtekeningen heeft verzameld om de wetgeving inzake dierenbescherming te versterken via een politiek initiatief, waarbij politici de kwestie in het parlement moeten bespreken, maar dat ze al hun verzoeken hebben genegeerd?
We waarschuwen dat de petities die online circuleren geen voldoende wettelijke basis hebben om een discussie over een wetswijziging af te dwingen; ze dienen als middel tot sociale druk, voor iedereen die wil luisteren.
Dit is de link:
www.peticionpublica.es/?pi=P2011N6849
2e RALLY UIT AFWEER VOOR HET LIJDEN VAN DE SCHNAUZIPUPPY EN ZIJN KLEINE BROER ANGELITO (omdat er twee puppy's in de video voorkomen)
EIS OOK JURIDISCHE ACTIE OM DE MOORDENAAR TE VINDEN EN EEN STRENGERE WET TEGEN DIERENMISHANDELING.
Zondag 27 februari, 12:00 uur. Plaza de España - Madrid.
WE REKENEN OP IEDEREEN DIE ONS KAN STEUNEN. WE MOETEN DIT UITGEROEPEN VINDEN!