6V-accu's zijn anti-diluviaans; momenteel worden 12V-systemen op alle motoren geïnstalleerd (inclusief 50cc Bumblebees). De reden hiervoor is kostenbesparing, aangezien de meeste onderdelen van het elektrische systeem afkomstig zijn uit de automobielsector. Zo zijn de lampen, relais, zekeringen, enz. hetzelfde als die in auto's.
Ik heb niet veel verstand van motoren, maar Saint Google kwam me te hulp en ik begon als een gek te zoeken naar foto's van de voorruit van je motor om te zien welke koplampen je hebt.
Blijkbaar heb je een apart systeem met twee lenzen, met het positielichtpunt in het midden. Ik heb kunnen zien dat in ieder geval de rechterlamp een H-7-type is (je hebt geluk), en ik vermoed dat de linkerlamp ook hetzelfde zal zijn (in dat geval zou je ongelooflijk veel geluk hebben als je besluit om xenon te installeren, haha).
Het is geen goed idee om de twee lampen te overbruggen, zodat ze tegelijk grootlicht zijn, tenzij u xenonlampen monteert. In dat geval is het verbruik houdbaar voor het systeem.