Zoek MDM

Bulletin

Nissan Xtrail draait op en neer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19395 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Xtrail toeren op en neer
Het probleem zit waarschijnlijk in de regeleenheid of de bedieningskast. Als het een vuilprobleem was, zouden de wijzers van de toerenteller niet op en neer hoeven te gaan.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19396 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Xtrail toeren op en neer
Als de naalden van de toerenteller vanzelf omhoog gaan, is er een probleem met de regeleenheid. Als ze omhoog gaan omdat de motor op toeren draait, kan het ook aan de potentiometer liggen. Voordat u de regeleenheid aanraakt, die duurder is, moet u hier rekening mee houden. Ik ben al een aantal jaar officieel Nissan-monteur en heb een aantal gevallen gezien. Een jaar geleden moest ik ook de potentiometer van mijn auto vervangen
omdat deze vanzelf accelereerde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19417 door handmatig-mechanisch
Hallo, kijk, volgens mij is het probleem dat je hebt met je Camon Rail de railregelaar die aan het einde ervan is ondergebracht. Zijn taak is om de druk in de rail te handhaven. Als deze wordt ontladen, zal hij moeilijk starten en als hij slecht werkt, zal de motor oscilleren. Als dit niet het geval is, moet je je concentreren op de EGR. Dit model voert zelfreiniging van de EGR uit. Als je de batterij verwijdert terwijl deze handeling wordt uitgevoerd, vergeet het maar. Je moet hem vervangen en een zelflerend systeem uitvoeren. Anders heb je de batterijen verwijderd. Het probleem zit in de EGR die bij dit model in de vlinderklep van de motor is ondergebracht. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19501 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben Alex. Controleer eerst of het deeg goed is. Zie je fouten?