Zoek MDM

Bulletin

Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21565 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Ik begrijp de wijzigingen niet, want ik heb een overzicht van Pasquali's werk gestuurd
en ik zie het nergens.
Of misschien stuur ik het niet goed. Ik zou graag een reactie willen,
alvast bedankt, want ik wil dat het hele forum het ziet. Bedankt :S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• werkplaatshandboek
  • Onderwerpauteur
  • Moderator
  • Moderator
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21817 volgens werkplaatshandboek
Reactie van de handleiding-workshop op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Hallo allemaal, naast de nieuwe wijzigingen die we hebben aangebracht, hebben we ook een nieuwe ontwerpwijziging doorgevoerd, die de website veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker heeft gemaakt.
Wat betreft de nieuwe handleidingen die worden geüpload, wil ik erop wijzen dat mensen de informatie niet correct invullen of controleren of het bestand al op de pagina staat.
Om deze redenen moeten de handleidingen worden gecontroleerd voordat ze worden gepubliceerd. Omdat ik de enige ben die controleert wat er wordt geüpload, kan ik het niet bijhouden, waardoor het lang duurt voordat de handleidingen worden gepubliceerd.
We onderzoeken een systeem waarmee vrijwilligers van de pagina de handleidingen automatisch kunnen controleren en publiceren, waarbij ze controleren of alle informatie correct is en er geen duplicaten zijn.

We houden u op de hoogte.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21824 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Alles is nu geweldig! Gefeliciteerd!
Alleen de donkere achtergrond overheerst.
Is het mogelijk om deze naar wit te veranderen?

• werkplaatshandboek
  • Onderwerpauteur
  • Moderator
  • Moderator
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21826 volgens werkplaatshandboek
Reactie van de handleiding-workshop op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Maar als we juist een reeks donkere kleuren hebben geselecteerd omdat wit de kleur is die de ogen het meest vermoeit en het meest overheersend is, dan komt dat van iemand die veel uren voor de pagina doorbrengt. :fluit:

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #21834 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik denk dat een zwarte achtergrond en
witte letters je ogen veel minder vermoeid maken.
Dank je wel en met vriendelijke groet.