Zoek MDM

Bulletin

Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47872 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Bezoek PageSpeed om de prestaties van deze site te testen.

Er 42 Javascripts en 3 CSS- bestanden worden geladen!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48241 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Ik vind de kleurencombinatie mooi, het heeft de interactie met de pagina enorm verbeterd en het leest prettiger.

Ik heb nog steeds wat moeite om mijn weg te vinden op de pagina, maar dat is een kwestie van tijd. Ik zal me aan de routine aanpassen

. Goed werk.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48245 door handmatig-mechanisch

• werkplaatshandboek
  • Onderwerpauteur
  • Moderator
  • Moderator
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48252 volgens werkplaatshandboek
Reactie workshophandleiding over het onderwerp Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Helaas zijn dit de JavaScripts die nodig zijn, en het platform voor mechanicahandleidingen is open source, dus het gebruikt open source-modules; er zijn geen toegewijde programmeurs.

De .js- en .css-bestanden worden gecomprimeerd en slechts één keer per week gedownload, dus ze hebben geen invloed op de laadtijd van de pagina, behalve de eerste keer dat u de pagina opent en de eerste pagina die u opent.

Wat betreft de trage processor, houd er rekening mee dat het probleem uitsluitend bij u ligt. JavaScript voert zeer basale functies uit die geen intensief processorgebruik vereisen, dus de pagina wordt niet trager, zelfs niet op een oudere telefoon.

Controleer of u geen add-ons of navigatiebalken in uw browser hebt, die dit soort problemen meestal veroorzaken.

De pagina laadt normaal gesproken in 3,5 tot 4,2 seconden, wat een behoorlijke prestatie is gezien het feit dat we meer dan 500.000 geregistreerde gebruikers en tot wel 350 gelijktijdige gebruikers hebben.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48359 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor het geleverde werk.
Met vriendelijke groet.