Zoek MDM

Bulletin

Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21835 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
:lachen: Gefeliciteerd! De verandering is echt goed, en deze kleuren zijn ook veel aangenamer. Ik ben dol op deze plek, ik kom er zelfs vaak. Ik zou graag van deze gelegenheid gebruik maken om te schrijven wat ik ervan vind, maar ik heb nog niet veel antwoorden op bepaalde vragen gekregen. Ik zou het fijn vinden (als je tijd hebt, natuurlijk) dat jij (beheerder Aitortxu) mijn topics bekijkt. Alvast bedankt...!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21838 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?
Oké, ik ga er niet over in discussie. Ik gebruik deze site ook en ik vind hem erg fijn. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, en ik zie het beter zoals dit antwoordblad. Ik zie meer contrast en scherper zwart op wit.
Belangrijker nog, de snelheid is beter en het werkt veel beter.
Proost, en laat het zo blijven, ook al maakt het niet uit.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21839 door handmatig-mechanisch
Heel goed, ik feliciteer je van harte.

• werkplaatshandboek
  • Onderwerpauteur
  • Moderator
  • Moderator
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21840 volgens werkplaatshandboek
Reactie van de handleiding-workshop op het onderwerp Re: Wat vindt u van de nieuwe wijzigingen op de pagina?

davramxt schreef::lachen: Gefeliciteerd! De verandering is echt goed, en deze kleuren zijn ook veel aangenamer. Ik ben dol op deze plek, ik kom er zelfs vaak. Ik zou graag van deze gelegenheid gebruik willen maken om te schrijven wat ik ervan vind, maar ik heb nog niet veel antwoorden op bepaalde vragen gekregen. Ik zou het fijn vinden (als je tijd hebt, natuurlijk) dat jij (de beheerder Aitortxu) mijn topics bekijkt. Alvast bedankt...!

Het spijt me dat je geen reacties hebt gekregen. Degene die het meest op forumonderwerpen reageert, is kikemec. Ik beheer de hele site en kan het niet bijhouden. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zou moeten doen zonder zijn onschatbare hulp. Het idee van het forum is dat wij, beheerders, niet verantwoordelijk zijn voor het geven van reacties, want anders zouden we onze administratieve taken niet kunnen uitvoeren.

Om u een idee te geven van de hoeveelheid informatie waar we het over hebben: we ontvangen ongeveer 200 e-mails met vragen per dag, en ongeveer 10 handleidingen of informatiestukken per dag. Momenteel heb ik meestal een vertraging van ongeveer een week met het beantwoorden van e-mails, en een vertraging van zes maanden! Wat betreft het beoordelen van verzonden handleidingen, heb ik momenteel ongeveer 800 niet-beoordeelde handleidingen in de wachtrij staan – dat is waanzinnig.

We voeren wijzigingen door om zaken zoveel mogelijk te automatiseren, maar het is niet eenvoudig om zo'n grote website door twee mensen te laten beheren. Daarom verontschuldigen we ons voor eventuele vertragingen die hierdoor kunnen ontstaan.

• handmatig-mechanisch
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21848 door handmatig-mechanisch
HET IS ECHT SNELLER EN DOWNLOADT VEEL MEER. BEDANKT