Hallo allemaal, ik heb een klein probleempje! Ten eerste, mijn auto is een Chevrolet Astra uit 2001, 2.0 turbodiesel. Nou, het probleem begon een paar dagen geleden. Eerst zag ik dat het lampje op het dashboard ging branden, wat aangaf dat er een probleem was met de brandstofpomp. Het lampje ging een tijdje branden en ging dan weer uit. Toen ik gas gaf om te rijden, voelde het zwaar aan. Mijn turbo leek ermee te stoppen. Eerst dacht ik dat het de turbo was die een probleem had. Ik bracht de auto naar een vriend die monteur is en hij vertelde me dat de turbo in orde was. Dat was niet het probleem! Hij vertelde me dat het de brandstofpomp was, maar de auto rijdt heel goed. De motor maakt geen andere geluiden, hij toetert niet, helemaal niets! Het enige wat hij mist is vermogen bij het starten. Het lampje van de brandstofpomp op het dashboard gaat een tijdje branden en gaat dan weer uit. Het gaat alleen uit als ik in de eerste versnelling start en harder dan 50 km/u rijd. Kan iemand me vertellen wat het probleem zou kunnen zijn? Bedankt.