Zoek MDM

Bulletin

probleem met de cirrus lage spanning in de spoel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19237 door handmatig-mechanisch
Probleem met de Cirrus laagspanningsspoel Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een Mexicaanse Cirrus model 99 met een vonkprobleem. De krukassensor en de complete verdeler zijn vervangen. Het probleem bleef bestaan. Ik heb de computer laten repareren, wat volgens bronnen de oorzaak was. Nu is er wel uitgangsspanning naar de bougies, maar die is erg laag. Ik zou het op prijs stellen als u mij kunt adviseren over welke tests ik kan uitvoeren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19241 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Cirrus-onderspanning in de spoel
Hallo, als er al stroom naar de bobine gaat en deze correct is, heb je de verdeler al gecontroleerd. Het is waarschijnlijk dat de secundaire geleider van de ontstekingsbuis niet goed werkt. Je kunt het beste een andere bobine proberen of de spanning met een testbougie controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19242 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Cirrus-onderspanning in de spoel
Hé, bedankt voor je antwoord, vriend. Kijk, ik heb de bobine in een andere auto al gecontroleerd en die slaat wel aan, maar in de mijne niet. Dus ik heb de uitgangsspanning van de bobine naar de draden gemeten en die is 8,80 volt.