Zoek MDM

Bulletin

Geluid in het gebied van de dynamoriem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden - 14 jaar en 5 maanden geleden #19217 door handmatig-mechanisch
Geluid in het gebied van de dynamoriem Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik bezoek het forum al een tijdje en het heeft me enorm geholpen. Nu ik me geregistreerd heb, wil ik graag een klein probleempje voorleggen. Allereerst wil ik zeggen dat ik geen monteur ben en er waarschijnlijk niet veel van weet, maar ik heb er altijd van genoten en probeer er zoveel mogelijk over te leren.
Nou, het geval is als volgt: als ik de auto start en hem stationair laat draaien, hoor ik een geluid bij het passagierswiel, waar de gordels zitten... Ik heb ze gecontroleerd en ze lijken niet los te zitten. Eerlijk gezegd weet ik niet veel over het probleem met de gordel, omdat ik er nog nooit een heb aangeraakt...
Ik heb een video opgenomen waarin je het geluid kunt horen waar ik het over heb. Ik vraag me af of iemand me wat advies kan geven, want ik ben meer verdwaald dan een octopus in een garage.

Alvast bedankt en vriendelijke groet! Overigens denk ik dat ik een fout heb gemaakt en het bericht in het algemene forum heb geplaatst in plaats van over mechanische problemen...:onzeker:
Laatst bewerkt: 14 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden - 14 jaar en 5 maanden geleden #19218 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Geluid in het gebied van de dynamoriem
Vriend, om erachter te komen of de riem los zit of slipt, neem je een kleine plantenspuit, doe je er water in, start je de auto met de motorkap of het deksel omhoog en spuit je het water in de richting van de riem. Als hij loskomt, is het de riem die los zit. Ik vertel je dit omdat de video lijkt op wat mij is overkomen. Ik hoop dat het helpt. Laat ons weten hoe het is gegaan. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 14 jaar en 5 maanden geleden door . Reden: Spelfout

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19227 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Geluid in het gebied van de dynamoriem
Nou, vandaag ben ik ermee aan de slag gegaan, en eerlijk gezegd heb ik het geluid vandaag niet gehoord... Ik heb de riem goed bekeken en die zit vrij strak, dus ik denk niet dat het komt doordat hij te los zit... Ik denk dat hij een beetje vochtig is geworden en dat dat de reden is dat het geluid is ontstaan... Dus ik ben in ieder geval meer op mijn gemak...;)