Zoek MDM

Bulletin

geleiachtige vloeistof die lijkt op mayonaise in een stop

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19062 door handmatig-mechanisch
:( Hallo, kan iemand mij uitleggen waarom er een geleiachtige, vloeibare schimmel op de olievuldop en peilstok verschijnt? De auto is een Volkswagen New Beetle 1.6 benzine uit 2007 met 54.000 km op de teller. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19066 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: gelatineuze, mayonaise-achtige vloeistof in de stop
Vriend, ik heb slecht nieuws. Er is water in de olie gelekt, dus je zult de cilinderkop moeten verwijderen, de pakking moeten vervangen, moeten kijken of de cilinderkop gereviseerd moet worden, de staat van de drijfstang en de hoofdlagers moeten controleren en ook de klepsteelafdichtingen moeten controleren, dat in het algemeen.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19088 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: gelatineuze, mayonaise-achtige vloeistof in de stop
Bedankt voor de informatie, je hebt me kapot gemaakt. Ik moet er toch eens over nadenken om hem naar een garage te brengen, hem te laten taxeren en een offerte aan te vragen. Wat een gedoe. Ik ben net met de auto bezig en dit zou zomaar kunnen gebeuren. Het moet een fabrieksfout zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19116 door handmatig-mechanisch
Laten we eens kijken, er kunnen andere dingen aan de hand zijn, het ligt niet altijd aan de cilinderkop. Het eerste wat je moet doen, is controleren of je motor oververhit is, of het oliepeil sterk gestegen is, of je veel op deze manier hebt gereden. Ga naar een betrouwbare garage en laat ze ernaar kijken, maar rijd er niet te veel mee. Als er water in het carter zit, is er geen oliedruk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19120 door handmatig-mechanisch
Het spijt me van je situatie, en het is niet makkelijk en ook niet goedkoop. Mij is hetzelfde overkomen, en het heeft me een flinke duit gekost. Ze moesten de cilinderkoppen reviseren en de pakking vervangen. Helaas werkte het niet eens zo, want ze vertelden me dat ik een scheur in het motorblok had (doordat mijn auto oververhit was geraakt). Dus wat ze deden was de hele motor van binnen wassen en er een magische vloeistof genaamd METAL SEAL in gieten. Deze vloeistof dringt door tot in elke scheur en dicht die van binnen af. Mijn auto was weer als nieuw, en eerlijk gezegd heb ik hem meteen verkocht, want één extra uitgave zou mijn ondergang zijn geweest, aangezien ik bijna 20.000 peso aan de reparaties had uitgegeven. VEEL SUCCES!!