Zoek MDM

Bulletin

kun je mij vertellen hoe ik een gecomprimeerd bestand kan maken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18118 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik kom uit Patagonië, Argentinië. Ik heb een paar handleidingen die ik wil comprimeren om te uploaden, maar ik weet niet hoe. Als iemand het me kan uitleggen, zou ik dat erg op prijs stellen. Fijne feestdagen allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18169 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Kunt u mij vertellen hoe ik een gecomprimeerd bestand kan maken?
Er zijn verschillende programma's op internet die dit doen, en een aantal zijn gratis. Ik raad Winrar aan.

Installeer dit programma, of een vergelijkbaar programma. Zodra je dit hebt gedaan, is het eenvoudig.

Gebruik de cursor om het bestand of de bestanden te selecteren die je wilt comprimeren, klik er met de rechtermuisknop op en er verschijnt een dialoogvenster. Je kunt op "Toevoegen aan bestand" klikken. Je hebt dan een gecomprimeerd RAR-bestand.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18180 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Kunt u mij vertellen hoe ik een gecomprimeerd bestand kan maken?
Hoi, het is heel eenvoudig.
Klik met de rechtermuisknop en er verschijnt een klein venster. Waar aan het einde "Verzenden" staat, staat "Een bestand comprimeren". Klik erop en de pc doet het voor je.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18227 door handmatig-mechanisch
Bedankt Karma, ik heb het al geprobeerd en het werkt. Nu moet ik de boeken scannen. Knuffels. ;)