Hallo allemaal, ik ben blij dat ik deel uitmaak van deze community, want ik ben dol op mechanica, ook al weet ik er niet veel van...
Maar goed, terug naar het onderwerp: ik moet weten welke kleuren overeenkomen met de nummers op de draden van de achteruitkijkspiegel aan de passagierskant.
Deze spiegel wordt elektrisch versteld met een klein hendeltje vlak bij de versnellingspook. Gisteren is mijn spiegel kapot gegaan (ik weet niet wie het gedaan heeft <--- jij hebt geluk). Het probleem is op te lossen, een beetje koud solderen op een stukje metaal, en dat is alles, maar het probleem zit in de draden die naar het spiegelgedeelte gaan; er zijn 5 draden en de stekker heeft 5 nummers (geordend van 1 tot 5), maar de draden hebben alleen kleuren, geen nummers, en daarmee weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb combinaties geprobeerd, maar ik kreeg het alleen omhoog en naar rechts aan de praat, maar niet in de andere richtingen (omlaag en naar links).
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt en excuses voor de lange alinea... Met vriendelijke groet!
P.S.: Indien nodig voeg ik een afbeelding toe.