Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Monza met diverse problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16271 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Monza met diverse problemen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, en alvast bedankt voor het lezen van mijn zorgen over mijn probleem.
Ten eerste, ik bezit een Chevrolet Monza SLE/E uit 1993 waarmee ik geen problemen had totdat ik hem naar de technische keuring moest brengen, waar hij kapot ging door uitlaatgassen. De lambdasonde is vervangen, maar daarvoor reed de monteur ongeveer 10 minuten zonder – met het gat open – en de eerste 5 minuten liep hij zonder problemen, alleen met dat irritante geluid. Maar toen daalde het toerental elke keer dat ik terugschakelde drastisch, maar zonder uit te schakelen, wat het probleem veroorzaakte dat ik vandaag heb nadat ik de zuurstofsensor had vervangen, stabiliseerde het toerental zich niet en bij elk stoplicht sloeg het af, maar alleen bij stationair draaien, omdat er bij hoge snelheid geen probleem was en dit alles heb ik naar een andere monteur gebracht die de sensoren van de vacuümslangen controleerde en niets toen vertelde hij me dat het mogelijk was dat de positie van de vlinder verkeerd was geconfigureerd, waarvoor hij het een openingsmarge gaf die werkte en het toerental stabiliseerde meer dan voorheen nu varieert het alleen tussen (980 tot 1000 tpm) vergeleken met voorheen (1050 tot 1250 tpm) maar ik heb nog steeds het probleem dat als ik bij hoge snelheid de koppeling of de koppeling en de rem indruk, de auto stopt en ik opnieuw moet starten en er is geen probleem maar dan gebeurt hetzelfde, maar in de stad is het maar soms, maar op de snelweg is het vaker, dus ik zou uw hulp enorm waarderen bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16453 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Monza met diverse problemen
Kunt u de computer herprogrammeren of de prom controleren, of verifiëren of de vorige monteur het gaspedaal niet naar een andere positie heeft verplaatst...

Met vriendelijke groet, Francisco Barahona

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16456 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Monza met diverse problemen
Dit zijn enkele symptomen: een systeem dat uit balans raakt en uitvalt.

Hoe kan ik dit opnieuw programmeren? Ik denk dat ik de vlinder heb aangepast.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16462 door handmatig-mechanisch
Je moet de TPS afstellen op 0,52 V. Dit is de algemene waarde voor dit onderdeel. Controleer en ontkol ook de stappenmotor naast het gasklephuis. Dit heeft een aanzienlijke invloed op de stationairregeling.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16916 door handmatig-mechanisch
:) Hallo allemaal, ik zal jullie mijn mening geven. Nou,

laat me je vertellen dat mij ooit iets soortgelijks is overkomen en dat de storing me nog meer gek maakte dan ik nu ben.
Controleer eerst de massakabel die naar de schroef van de dynamobeugel gaat. Het is een dunne kabel met een oogaansluiting van 8 mm. Het komt vaak voor dat deze doorsnijdt
en daarom slaat hij soms af zodra je stopt, omdat hij de snelheidssensor voedt
en de auto geen registratie heeft van of hij rijdt of niet
. Controleer vervolgens de brandstofdruk en zorg ervoor dat deze correct is, aangezien dit stabiliteitsproblemen kan veroorzaken bij stationair draaien. Iets anders om in gedachten te houden is het verdeelpunt, dit is ingesteld met een scanner om het referentiepunt te registreren.
Nou, ik hoop dat dit je op de een of andere manier helpt. Groeten, Gustavo Lopez