Zoek MDM

Bulletin

Renault Trafic accelereert niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15916 door handmatig-mechanisch
Renault Trafic accelereert niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, mijn naam is Oscar en ik ben nieuw hier. Ik heb een Renault Trafic, 2.5 dci 140. Twee weken geleden hebben we de turbo vervangen en alles was in orde, maar een week later brak de aandrijfriem. Het was een echt probleem. De bus startte, stopte bij 1200 tpm en het voorverwarmingslampje brandde, maar hij accelereerde niet. De monteur was er helemaal gek van en hij wist niet wat er mis was. Uiteindelijk heb ik hem naar hem gebracht en ik ga hem onderzoeken. Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand wat er mis is? Bedankt voor alles.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15948 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Renault Trafic accelereert niet
Hallo, ik ben Alex. Het probleem is dat je auto een OPGESLAGEN DTC heeft, of beter gezegd een storing. Je moet deze verwijderen en het opnieuw proberen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15949 door handmatig-mechanisch
Als je weet wat de fout is, vertel het me en ik zal je helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16035 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, wat betreft de Renault-storing, ik zal jullie een beetje vertellen. Ik heb hem naar de Renault-garage gebracht en ik denk dat ze er helemaal gek mee zijn geworden. Ze vertelden me dat ze eerst alle elektrische kabels van de motor moesten vervangen omdat die onder de olie zaten, en daarom hebben ze contact met hen opgenomen. Ze vertelden me dat ze daarna zouden kijken wat er kapot was. Dat betekent dat ik tussen de € 2.000 en € 3.000 zou moeten uitgeven om erachter te komen wat er kapot is en of ik het kan repareren. Wat denken jullie? Het klinkt me als onzin in de oren.
Het is normaal dat ze alle motorkabels moeten vervangen om erachter te komen wat er mis is. Hoe dan ook, voorlopig hebben ze me € 165 in rekening gebracht omdat ze zeiden dat ze niet wisten wat er mis was, en dat als ik nog eens € 2.000 uitgaf, ze het wel beter zouden weten. Ik weet het niet meer. Kan een olielek ervoor zorgen dat alle kabels kapot gaan? Met 140 km op de teller is het de moeite waard om te repareren, want ze hebben me verteld dat zelfs als ik de distributieriem 20.000 km geleden vervang, als er olie op zit, ze hem moeten vervangen. Dat kost nog eens € 500. Met vriendelijke groet en bedankt voor alles.