Hallo allemaal, wat betreft de Renault-storing, ik zal jullie een beetje vertellen. Ik heb hem naar de Renault-garage gebracht en ik denk dat ze er helemaal gek mee zijn geworden. Ze vertelden me dat ze eerst alle elektrische kabels van de motor moesten vervangen omdat die onder de olie zaten, en daarom hebben ze contact met hen opgenomen. Ze vertelden me dat ze daarna zouden kijken wat er kapot was. Dat betekent dat ik tussen de € 2.000 en € 3.000 zou moeten uitgeven om erachter te komen wat er kapot is en of ik het kan repareren. Wat denken jullie? Het klinkt me als onzin in de oren.
Het is normaal dat ze alle motorkabels moeten vervangen om erachter te komen wat er mis is. Hoe dan ook, voorlopig hebben ze me € 165 in rekening gebracht omdat ze zeiden dat ze niet wisten wat er mis was, en dat als ik nog eens € 2.000 uitgaf, ze het wel beter zouden weten. Ik weet het niet meer. Kan een olielek ervoor zorgen dat alle kabels kapot gaan? Met 140 km op de teller is het de moeite waard om te repareren, want ze hebben me verteld dat zelfs als ik de distributieriem 20.000 km geleden vervang, als er olie op zit, ze hem moeten vervangen. Dat kost nog eens € 500. Met vriendelijke groet en bedankt voor alles.