Zoek MDM

Bulletin

MEGANE ODEON

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15810 door handmatig-mechanisch
MEGANE ODEON Gepubliceerd door manual-mecanica

Heren, goedemiddag. Ik ben nieuw op het forum en ben bezig met de aankoop van een auto. De Mégane Odeón, dezelfde Mégane II maar dan van Braziliaanse makelij, wordt sinds dit jaar in Colombia verkocht. De problemen die zich voordeden bij sommige partijen Turkse Méganes zijn bekend, maar ik heb begrepen dat deze, die uit Brazilië naar ons komt, die gebreken lijkt te hebben overwonnen. Ik ben eigenlijk erg tevreden met de auto, ondanks zijn leeftijd. Kunt u mij vertellen wat u technisch en in het algemeen vindt van de aankoop?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15827 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MEGANE ODEON
De Mégane is een goede auto, hij heeft een goede verhouding tussen prestaties en vermogen, hij is elegant en volgzaam, makkelijk te besturen, de gebreken van dit voertuig zijn niet zo buitengewoon of moeilijk te repareren, waar je een paar problemen mee kunt hebben, is de aanschaf van reserveonderdelen en de geldwaarde. Bovendien zijn er niet veel monteurs die het aandurven om met dit voertuig te rijden, omdat ze de mechanica een beetje ingewikkeld vinden. Een ander probleem is dat de wederverkoop ervan een beetje moeilijk is, omdat het een voertuig van Franse oorsprong is, maar als de jouwe Braziliaans is, denk ik niet dat je grote problemen zult hebben, elke auto is goed zolang hij goed wordt onderhouden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15833 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MEGANE ODEON
Bedankt voor je antwoord.