Zoek MDM

Bulletin

Presentatie en een vraag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1232 door handmatig-mechanisch
Presentatie en een vraag. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal. Mijn naam is Fernando en ik heb een autobekledingszaak in Madrid. Ik doe ook audio-installaties en werk met elektriciteit. Ik heb enige mechanische kennis, maar niet bijzonder indrukwekkend. Maar goed, als ik iets kan bijdragen, zal het vooral gaan over hoe je een interieuronderdeel demonteert zonder het te beschadigen (wat heeeeeel lang duurt:lol: ) of andere onzin van dien aard.
Maar goed, laten we beginnen. Ik heb net het interieur van een driedeurs Opel Astra G vervangen, op het dashboard en de vloerplaten na. Alles met schrootonderdelen (€ 360). Ik heb er 18 uur aan gewerkt en nog eens 10 uur op de sloop om het "donor"-voertuig te demonteren. De totale kosten kwamen neer op € 960, en eerlijk gezegd weet ik niet of dat te veel of precies goed is. Ik ben pas sinds kort ondernemer, dus ik twijfel nog.
De onderdelenlijst is als volgt:
Stuurwiel (vervangen en repareren), middenconsole, voor- en achterstoelen, voor- en achterpanelen, deur- en achterkleprubbers, stijlen, dak, zonnekleppen, handgrepen, opbergvakken, opbergvak, achterklepbekleding, dashboardkastje, buitenspiegels en handremhendel.
Dank u wel en met vriendelijke groet
.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.