Zoek MDM

Bulletin

Help alstublieft, ik ben wanhopig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19282 door handmatig-mechanisch
Help alstublieft, ik ben ten einde raad. Geplaatst door manual-mecanica
Hoi! Ik ben naar verschillende garages geweest en ze hebben de brandstofpompen van de Landa vervangen. De katalysator was verstopt door het verbruik. We hebben die ook vervangen, maar de auto had nog steeds dezelfde symptomen. Later hebben we de injectoren vervangen, ze hebben de flowmeter in de BMW gecontroleerd en de ECU-parameters afgesteld. De flowmeter is perfect. De compressie van de motor is ook 10,5, alle cilinders gaven aan dat ze ook in orde zijn.
Ik ben ten einde raad, want de monteurs willen zich niet met mijn auto bemoeien, omdat ze zeggen dat ze veel onderdelen gaan vervangen zonder te weten of het gerepareerd zal worden...
Wat zou het kunnen zijn? Als de auto stilstaat, geeft de boordcomputer de gemiddelde waarde weer en zet deze op nul. Als de auto stilstaat, gaat hij vanzelf uit, het verbruik begint geleidelijk te stijgen, het verbruik op het scherm wanneer ik gas geef, gaat continu omlaag...
Kunt u mij alstublieft helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #19289 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help alstublieft, ik ben wanhopig
Hallo, dit probleem in uw auto wordt veroorzaakt door een aantal factoren, zoals de motortemperatuur. Het is belangrijk om de timing te vervroegen als deze deze regelt of te veel verandert. De vraag is of de bougies wel geschikt zijn voor uw auto en of het luchtfilter origineel moet zijn. Dit alles veroorzaakt problemen. Controleer dit en de parameters van de auto. Groeten en succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur