Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb een probleem met een automaat uit 2003. In het begin, in de derde versnelling, bij ongeveer 60 km/u, ging het lampje van de versnellingsbak branden en voelde het alsof hij slipte. Als ik hem uit en weer aan zette, werkte hij weer normaal. Na een tijdje deed hij hetzelfde weer, alleen in de derde versnelling. Ik kan je vertellen dat ik de positie van de solenoïdekleppen meerdere keren heb verwisseld en dat hij verschillende fouten maakte. Twee waren beschadigd, maar ik heb ervoor gekozen om het hele kleppenhuis te vervangen, maar toen ik de versnellingen erin zette, ging hij niet meer vooruit, noch rijden noch achteruit. Nou, ik heb het originele kleppenhuis teruggeplaatst en dat deed hetzelfde, hij ging niet meer vooruit, dus heb ik er een ander kleppenhuis in gezet en ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de oliedruk al gecontroleerd en die is in orde. De oliedruksensor geeft druk aan, dus die heb ik vervangen, maar het probleem blijft hetzelfde. Heeft het ABS, voor zover ik heb kunnen nagaan, iets te maken met de versnellingsbak, aangezien het ABS-lampje brandt? Ik heb hem met de scanner uitgezet, maar hij werkt niet. Hij geeft de flow control solenoïdeklep aan, maar ik heb er al een andere in gezet en dat heeft het probleem niet opgelost. Ik heb de doorverbinding van de complete kabelboom van de ECU naar de solenoïdekleppen en sensoren al gecontroleerd. Ik weet niet of iemand me nu kan helpen, hij geeft de codes 11G, 9G, 4G, DF271, DF113, DF44 weer. Ik kan ze niet vinden in de handleiding. Het enige wat ik nog niet heb gecontroleerd, is de computer, maar dat zou mijn laatste optie zijn. Als iemand weet of de transmissie vastloopt, laat me dan weten waar ik moet beginnen, want ik weet niet meer waar ik moet zoeken.